Tää olisi vähemmän tuskaista jos vaan otettais alusta asti ahteriin, mutta hallitaan peliä eikä vaan saada mitään aikaiseksi ja sitten joka toinen roiskaisu omalle maalille livahtaa sisään.
Katoin kans livetilanteessa että mitä vittua siellä leivotaan meidän miehen niskaa, mutta hidastus ilman värilaseja niin olihan siellä varmaan Callella maila vähän korostetusti kainalossa