Ei voi tosiaan kuin ihmetellä tuota aneemista isäntien kannatusta. Se nyt on ollut tieto, että jos osasto on paikalla, muiden kannatushuudot jäävät aina jalkoihin -kuten kuuluukin. Mutta eilen, kun osastoa ei ollut paikalla, halli loppuunmyyty ja vielä Tapparan kotipeli, tunnelma oli kuin...