Tätä olen itsekin ihmetellyt. Kiteytät ajatukseni melko hyvin.
jos jamppa on kuitenkin tässä vuoden jo pyörinyt, luulisi, että edes kiitoksen osaisi suomeksi sanoa. Kättely on käsittääkseni melko kansainvälinen ele, mutta ruotsinkielisenä, parempana ihmisenä sekin on jäänyt oppimatta. Hymy...