Haluan tuoda esiin ajatukseni Osastosta.
Koska olen keski-ikäinen nainen, kasvattanut kaksi Ilves-poikaa aikuisiksi ja pyrkinyt ylläpitämään moraalia, toisten ihmisten kunnoitusta ja hillitsemään tunneilmaisua tarvittaessa sekä pidättäytymään turhasta provosoinnista, olen vaikean paikan edessä...