Taitaa monella olla vähän turhan suuret odotukset ja nyt ne alkaa realisoitua. 22v kaveri ja vetänyt pari kautta nousujohteisesti, kuvitteliko joku että vetää 50-60p runkosarjan ja pleijareissa ylikylän ukko?
Itse en ainakaan, vähän sama homma kun Ratisen kanssa, ei oo pelaajan itsensä vika...