Jos toi on kaikki valetta niin eikös tästä voisi jonkun rikosilmoituksenkin tehdä? Esim.kunnian loukkauksesta...
Vai onko liian köyhää edes tarttua tämmösen Eskon puheisiin. On vaan kyllä rankkaa settiä sekä ilman että totuuspohjan kanssa.
Aika herkkää....
Sillä että mää sinne mitään kirjoittaisin, mutta silti. Antakaa ny veijareiden purkaa tunteitaan ja jos ne koskee hölöö niin niille on oma ketju