Astui Ilves lipun päälle(sen päälle ei astuta)!
Calle,Calle,Calle...
Oli varmaan niin hullaantunut osaston meiningistä että tällainen lapsus pääsi käymään.
Niin olisi. Kun kerran täyttä paskaa ulostaa. Jokainen voi miettiä omalle kohdalle jos sosiaalisessa mediassa suollettais täyttä paskaa itsestä niin kyllä ainakin minä, tavalla tai toisella puuttuisin asiaan!
Toki vaatii sen ettei puheet ole oikeasti palturia....