En tiedä, onko tämä nyt kehua Juissille vai hä, mutta tänään en edes huomannut musiikkia. Sitten pelin jälkeen, kun oli puhetta asiasta totesin, että sitä on aiemmin aina noteerannut soitot, kun on alkanut vituttaa Osaston laulun päälle laitettu musa. Nyt kun ei Osasto ollut äänessä, ei musiikin...