Ainakin kertaallen kuulin myös tuota huora huutelua tuomarille, mutta hyvin nopeasti niilojen joukosta kuului myös "ei tollasia." Toivottavasti nämä yksittäisetkin huutelijat tajuaisivat nuo lopettaa.
Pelin alussa muutamia virheitä kyllä, mutta maali ja varsinkin energia oli todella isoja plussia! Josko rupeisi löytymään viimekauden lopun vire tämän maalin myötä.
Ilahduttavaa nähdä tänään kentällä! Panin merkille, että muutaman kerran kun pelitilanteissa kaatui nousi ketterästi ylös eikä merkkiäkään pelituntuman puuttesta. Kaivattu vahvistus takaisin kokoonpanoon!
Alotti tänään vaihdossa, mutta 73 minuutilla sisään ja 81 minuutilla pelin ainoa maali. Tällä kaudella 10 peliin 4 maalia, mikä oikeuttaa jaetulle kärkipaikalla ykkösliigan maalimäärissä.
Ylen lähteiden mukaan Jyryn siirron siirtosumma on merkittävästi pienempi kuin aiemmin mainittu 100k. Mitä se sitten tarkoittaakaan niin kova hankinta kupsille joka tapauksessa.
Ihan nyt vaan tuli mieleen, että yksi tasonsa tällä kaudella veikkausliigassa näyttänyt pelaaja eli Turkki olisi saatavilla tepsistä lainalta takaisin kesän siirtoikkunassa. Mitäs ootte mieltä kannattaisiko ottaa takaisin vai antaa jatkaa hyviä otteita Turussa?
Oli muuten iteltä huippuidea laittaa maalijuhlat chippi päälle tällä viikolla... Kolme peliä pelattu ja yhteensä kaks maalia koko kierroksella eikä tietenkään itelle osunu
Sähäkkää peliä ilves 2 junnuilta tänään. Toisen puoliskon ehdin katsella eli maalit jäi näkemättä, mutta kyllä ilves enemmän maalipaikoilla toisella puoliskolla oli. 1-1 tasapeli korkeemmalla sarjatasolla pelaavaa joukkuetta vastaan kuulostaa myös hyvältä!