Kyllä, näin siinä käy, vaikka sitä ei pelin aikana mietikään kumpi maalivahti seisoo tolppien välissä, niin joissakin varsinkin oman pään puolustustilanteissa alitajunta tekee ns. "tepposet" ja se on inhimillistä. Se aiheuttaa sen, että osa tilanteista menee ylipuolustukseksi, josta seuraa...