Pitäisi levittää nopeasti, kun tuo Valin liike on tuommoista ja varmasti tekisi höpöä kunnon pari venytystä nyt. En käsitä miksi eivät vaihda molaria, mutta tämä pitäisi hyödyntää armottomasti Ilveksen.
Sekin, että suurinta osaa ei kiinnosta toisen suuntautuminen, ja heitä joita kiinnostaa ja mahdollisesti syrjivät yms. niin ei heidän mielipiteitä tai päitä käännetä tämmöisillä pakotuksilla.
Vaikka en henkilöä luonnollisesti tuntenut, niin kurjaltahan tämä tuntuu! Yksi meistä on poissa.
Eläkäämme jokainen meistä Ilvestä kannustaen loppuun saakka ja kannustetaan heidänkin puolesta, jotka ovat jo paremmille katsomoille poistuneet!
Niinpä juuri, meillä kun oli vasemmalta ja oikealta ukkoa pois, ei kohdattu kerhoja ynnä muita eikä näkynyt puolustelua meitä kohtaan, mutta kalpaa kohtaa aina löytyy näköjään jostain.