Mantaksella aika huono torjuntaprosentti ja kuitenkin Domino yleensä ihan myrkkyä Tapparalle. Töissäkin yks mouho sanoo et Domino tosi paha niille ja Mantas aika huono mitä olen aivan samaa mieltä. Toivottavasti ottaa joitain vaikeita joskus kiinni ja toteaa mun olevan väärässä.