Pitää muistaa että Ipa oli pitkään konkurssi uhan alla ja kaikki meni alaspäin. Nykyään jatkuvasti neljän parhaan joukossa ja se on todella hyvin. Toivotaan kaikki parasta ja päästään lähivuosina vielä yhdessä torille juhlimaan ja nähdään kuinka Tampere pääsee sekoamaan oikein kunnolla :)