Kyllä naapurikin on noita ilmaislippuja sen verran jakanut , että en lähtis tuolla asialla kauheasti pullistelemaan, mielenkiintoista olisi tietää tuo keskimääräinen lipunhinta molempien seurojen osalta.
Tuo Jalon kommentti on taas sitä itseään, omassa tekemisessä ei nähdä mitään vikaa, eli...