Tällä kaudella Karlskogan pistekärki muuan Eero Teräväinen 38 pinnaa. Nuori kaveri ja varmasti sitä kuuluisaa potentiaalia, mutta ei missään nimessä mikään varma kortti. En tiedä kelpuuttaisko tänne kukaan tuota Teräväistä.
5v5 pelissä Ilves on vähintään samalla viivalla naapurin kanssa, mutta erikoistilanteiden osalta pitää parantaa ihan helvetisti. Maalivahtipeli pitää myös pystyä kääntään meille.
Toi 5min oli tuohon kohtaan ihan jääätävä vihellys, ois voinu kääntää isosti sarjaa, onneks niin ei käynyt. Puuhastelu jatkuu, linja heittelee, niin kaikki on mahdollista, kun lottokone käynnistyy.
Luulen, että Armalis pelaa, Pavlatilla niin pitkä tauko peleistä ja viimesin voittopeli kuukauden takaa, että se sitten viimenen oljenkorsi Kuopiossa jonka pääsee pelaan, jos Ilves siis huomenna meneen häviään.
Valitettavasti sama leikki jatkuu, jos huhut pitää paikkansa, 3-4 ketjun pelaajia löydetään, mut joku varmasti ottaa steppejä tai sit Ratinen paikkaa kärkiketjuissa.
En miettis Tapparaa vielä sekuntiakaan, pitää vaan parantaa edellisestä pelistä, puolustus paineen purut varman päälle liian usein sählätään näissä ja jäädään pitkäksi aikaa omissa pyörimään, toiseksi laukausten laatu, esimerkkinä Utunen, montako laukausta tarvitaan, jotta yksi osuu kehikkoon?
Jatkossa maalipaikat tasoittuu, jos ei löydy lääkettä tuohon tehottomuuteen, niin noutaja tulee. Jos otetaan seuraavassa käkeen, niin perinteinen ilves paniikki on valmis.