Niin ja vastaavasti, jos pärjää huonosti tulee entistä vaikeampaa, kun yksi runkosarjan paikallisen täysitupa jää saamatta ja playoff tuotot. Jos nyt tehdään milli miinusta , niin paljonko sitä tulee huonon kauden jälkeen?
Toi oliskin kovan luokan suoritus , kun purettais soppari lähes samantien julkaisun jälkeen. Ei sillä, en usko, että tällä kaverilla saadaan edes Ratisen tasoa.
Ettei vaan olis tullut Ilves-johdolle 'yllätyksenä' tämä muiden panostus tulevaan kauteen ja herännyt pohdinta, et riittääkö nämä 3/4 ketjun hankinnat tulevaan kauteen.
Jos katsoo Matinmikon ja Latvalan tilanteet, niin tuo Matinmikon tilanne on ihan selkee vahingoittamis-yritys ja tässä ei nähty edes jäähyn paikkaa, tuomarit voi ottaa pään pois persiistä.
Saa nähdä kuinka nuo Joulupukin tarinat tällä kertaa vaikuttaa seuraavan pelin tuomarityöskentelyyn.
Loistava homma kun ei omasta tekemisestään löydä ongelmia vaan keskittyy tuomareihin.