Tammelasta Koskela oli aikoinaan kiinnostunut. Jos pysyisi edes joskus ehjänä, niin olisi hyvä hankinta. Mutta ei enää kiitos.
Koivula olisi tervetullut, ensiksi leikkauksesta kuntoutuminen ja siitä pikkuhiljaa pelikuntoon.
Myöskin peliäly on Ratisella vajavainen.
Odenilla viimeistelytaito heikko. Niillä paikoilla mitä saa kauden aikana, niin maalimäärä voisi olla lähes tuplat.
Tekee tahallaan. Pitäisi olla jokaisen vain tarttumatta noihin typeriin trollailuihin, niin saattaisi jopa hiljentyä. Itse olen laittanut älä huomioi-osioon ajat sitten.
Juu en tuolla kommentilla sitä meinannutkaan, että Lehtosta kehuisin. Tappio tänään niin monon heilahtaminen olisi ollut todella lähellä. Nyt sai vain itselleen vähän aikaa.