Oon kyllä hemmetin pettynyt, että muutaman vuoden noste vedettiin vessanpytystä alas. Valmennuksessa mentiin helpommalla mahdollisella valinnalla ja pelaajia ei hankittu kullankiilto silmissä. Selkeästi ainakin toinen kärki uupuu, kun Riski ei pysty pelaamaan kuin yhden puoliajan täydellä...