Se on ihan jokaisen itse päätettävissä kiinnostaako vaiko ei. Turhaan kuitenkaan päätäsi vaivaat sillä sitten, tuleeko hankintoja enää vai ei. Kun ei kerran sinua kiinnosta.
Ja nyt odotan vain naurunapin painallusta.
Kyllähän tuossa on jo vaihdoksen aika. Jalo ja Koskela lähtevät samalla ovenavauksella, Ripa mahdollisesti jo ensi kauden jälkeen.
Ilveksen iso haaste on löytää kuitenkin tilalle kokenut utj.
Lisäksi Söderholm tuntuu olevan aivan kädetön ja surkea valmennuksessa. Itse oletin, että olisi maan nouseva valmentaja entisien "meriittien" perusteella.