Nyt lakkaa kiinnostamasta ei oo paljoo ollut kahdella kausarilla käyttöö viime peleis ja pleijari kausari jää kyl lunastamatta. Pistetään tauolle ne ja katotaan jos joskus panostettais oikeen laatu pelaajiin eikä kolmosnelos kentän töppösiin. Kyl tappara vaan menee kaukaa edellä meitä ei mahda...