Jos Karhu lähtee niin ehdottomasti Antila pitäisi nostaa liigaan!
On tuurannut Karhua jo useamman vuoden kun mies on ollut esim U-20 kisoissa.
On ollut Ilveksessä jokaisen Sm-ikäluokan maalivahti valmentaja todella hyvällä menestyksellä ja toimi myös maalivahtikoordinaattorina Ilveksessä...