Aikas levollisin mielin. Eka peli odotusarvoltaan se hankalin ja se hoidettiin. Tänään omalla tasolla pelaaminen riittää ja sarja 2-0. Toivottavasti tosiaan ei leikitä voitolla ja oteta Dominolta alottavan roolia pois
Köntsältäkin tänään varsin kyrväkäs esitys! Repi ja raastoi. Viimesessäkin erässä se yksi aloitus missä tökkivät Kempen kanssa toisiaan ja lopultahan se vaihto päättyi Kempen osalta jäähyaitioon.
Do-mi-no!
Viisi peliä Tapparaa vastaan, kolmesti nollat ja voitot 5-0.
Tällä kaverilla on tappura viikattuna povitaskussa.
Joka peliin Domino maaliin, niin hyvä tulee!
Odotetun kaltainen peli. Pelaamattomuus näkyi, mutta hieno voitto kairattiin. Mitä pidemmälle sarja etenee, sen enempi se alkaa meille kääntyä, vaikkakin todettakoon että otteluohjelma on aika suotuisa "väsyneelle" vastustajalle. Hyvä tästä tulee.
Mikäs vitun lepoetu meille muka suotiin kun edes yhtään b2b -peliä ei koko sarjassa? Lepponen pelitahti sataa kakkaran laariin sen suhteen. Eipä sillä että me mitään lepoetua tarvittaisiinkaan.