tynamo
Luottopelaaja
- Viestejä
- 2 134
Eipähän ole enää ihan roskiskamaa se lätsä.Sebu veti nimmarin mouhojen 2024 mestaruus lippikseeen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipähän ole enää ihan roskiskamaa se lätsä.Sebu veti nimmarin mouhojen 2024 mestaruus lippikseeen![]()
Sinänsä tämmöiset "nollakontsan" jutut on omiaan tuomaan pelaajia lähemmäksi kannattajia ja näin vahvistamaan sidettä seuraan ja pelaajiin, mutta kyllä niissäkin pitäisi jotain laatua ylläpitää. Tuollaiset videot ovat kyllä turhia, mutta sitten taas, vaikka "tänään esitellään Tammelan sali" -videot ovat ihan hyviä.En tiedä olenko vain liian keski-ikäinen tähän nykymenoon, mutta vähän hämmästyttää kenelle tämä Ilveksen nykyinen somesisältö on suunnattu?
”Mistä oot kotosin ja mitä siellä pitää tehdä kesällä?”
”Kolme asiaa jotka kuuluu juhannukseen?”
Sitten katsellaan kun pelaajat vastaavat että no sauna ja makkara kuuluu juhannukseen. Aika nollatason sisältöä jos minulta kysytään.
Jotenkin vanhastaan innostuu kun näkee Ilveksen lisänneen jotain sisältöä, mutta turhan usein nykyään saa pettyä. Odottaa jotain laadukasta haastattelua tai inside-materiaalia, mutta aika harvakseltaan noita nykyään tulee.
Nuo kyseiset pätkät ovat Ilveksen TikTokin puolelta muualle lisättyjä ja niiden kohdeyleisö on lapset ja nuoret. Nykyaikana taitaa valtaosa seuroista lajista ja maasta tehdä näitä niiden helppouden ja kysynnän takia.En tiedä olenko vain liian keski-ikäinen tähän nykymenoon, mutta vähän hämmästyttää kenelle tämä Ilveksen nykyinen somesisältö on suunnattu?
”Mistä oot kotosin ja mitä siellä pitää tehdä kesällä?”
”Kolme asiaa jotka kuuluu juhannukseen?”
Sitten katsellaan kun pelaajat vastaavat että no sauna ja makkara kuuluu juhannukseen. Aika nollatason sisältöä jos minulta kysytään.
Jotenkin vanhastaan innostuu kun näkee Ilveksen lisänneen jotain sisältöä, mutta turhan usein nykyään saa pettyä. Odottaa jotain laadukasta haastattelua tai inside-materiaalia, mutta aika harvakseltaan noita nykyään tulee.
En voisi olla enempää erimieltäMusta tuntuu että siellä media/markkinointi pallilla istuu joku pikkuisen liian iäkäs täti&herra joka maksanut jollekkin some poppoolle ison läjän kun luulee että tollasta pitää nykypäivänä tehdä nuorisolle ja kaikille. Enään ei edes jaksa katsoa noita kun ekan viiden sekunnin kuluessa tajuaa että taas jotain muka hassuttelua luvassa.
Joskus Ilves oli edelläkävijä, nyt se hiihtelee perässä tai sätkii mukana. Mukavoitumista on tapahtunut.
Eiku me ollaan vaan tultu vanhoiksi!Musta tuntuu että siellä media/markkinointi pallilla istuu joku pikkuisen liian iäkäs täti&herra joka maksanut jollekkin some poppoolle ison läjän kun luulee että tollasta pitää nykypäivänä tehdä nuorisolle ja kaikille. Enään ei edes jaksa katsoa noita kun ekan viiden sekunnin kuluessa tajuaa että taas jotain muka hassuttelua luvassa.
Joskus Ilves oli edelläkävijä, nyt se hiihtelee perässä tai sätkii mukana. Mukavoitumista on tapahtunut.
Ihan yhtä lailla Tapparallakin on ollut somessa videoita, missä kysellään harjoituksissa jäälle mennessä noin kahdeksalta pelaajalta nopea tyhjänpäiväinen kysymys. Esimerkkinä vaikka laskiaispulla mantelilla vai hillolla, makkara sinapilla vai ketsupilla ja lomalla rinteeseen vai rannalle. Monelle nuorelle nämä uppoaa todella hyvin ja samalla tulee pelaajien naamat tutuksi aivan kuten mainitsitkin.En voisi olla enempää erimieltäOn ymmärrettävää, että Ilveksen some herättää fiiliksiä puolesta ja vastaan. Minkä takia pelaajilta kysellään ”hassuja” kyssäreitä ja tehdään joidenkin mielestä turhia hassutteluvideoita? Se lisää kannattajien sekä pelaajien välistä tunnettuutta.
En ymmärrä lainkaan. Tiktokissa ja Instagramissa pyörivät lyhyet ja kevyemmät videot, Youtubessa sitten taas ”perinteisemmät” pitkät ja syväluotaavat videot mm. Inside Ilves ja Spotlight -pelaajakorttien muodossa. Mielestäni Ilves on hämmästyttävän hyvin pystynyt monipuolistamaan some-tuotetta ja puskemaan materiaalia ulos ilman, että laatu on kärsinyt.Kaikki ikäryhmät olisi hyvä ottaa huomioon ja nyt ikäväkseni on todettava, että Ilves luistaa moisesta ja pahasti.
Ennen oltiin ykkösiä hienojen videoiden ja haastattelujen saralla, mutta nykyään suoraan sanottuna kasa sitä itseään.
Seuraan sekä Tapparan että Ilveksen sometarjontaa. Kummallakin on tasapuolisesti kaikille jotain, ei Ilvekselläkään ole näin ulkopuolisen silmin mitään hävettävää tällä saralla. Ei nuoret jaksa kuunnella tunnin kestäviä valmentajien syväanalyysejä ja vanhat nuorille tarkoitettua hassuttelua.En ymmärrä lainkaan. Tiktokissa ja Instagramissa pyörivät lyhyet ja kevyemmät videot, Youtubessa sitten taas ”perinteisemmät” pitkät ja syväluotaavat videot mm. Inside Ilves ja Spotlight -pelaajakorttien muodossa. Mielestäni Ilves on hämmästyttävän hyvin pystynyt monipuolistamaan some-tuotetta ja puskemaan materiaalia ulos ilman, että laatu on kärsinyt.