Poliisia/viranomaisia koska loppupeleissä sääntöjen ja lakien noudattaminen menee kannattajien edelle. Loppupeleissä seura jos ei saa tilannetta hallintaan, kärsivät he siitä.
Saattaa loppukausi esim olla vähän liian pitkä, mutta toisaalta saa siinä peiliinkin katsoa.