Käyttäjän Pendolino viimeisin toiminta

  • Pendolino
    Pendolino reacted to Arska's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Ei muuta kuin odottelemaan uutisia siitä, kuinka Eemeli Suomi palaa ensi kauden jälkeen Suomeen pelaamaan Jokereihin sekä Toni Rajala...
  • Pendolino
    Pendolino reacted to Repomies's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Tämä. On jännä ettei jo nyt huomata että kyseessä on trendi. Ei mikään yksittäinen sattuma tai tapaus.
  • Pendolino
    Pendolino reacted to ADX_03's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    No vähän vaikea on muitakaan syyllistää, kun omia poikia menee jatkuvalla syötöllä muualle. Toki aina helpoin sulkea silmät ja syyttää...
  • Pendolino
    Pendolino reacted to Arska's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Ikonen vois pelata vaikka yksin neljää kenttää ja voitais jättää nää turhakkeet Haatanen, Korhonen ja Ratinen kokonaan hommaamatta...
  • Pendolino
    Pendolino vastasi viestiketjuun Joona Ikonen.
    Ja näillä karvaperseillä ollaan saavutettu?
  • Pendolino
    Pendolino reacted to ADX_03's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Naatiskellaan me vaan kaikenmaailman Korhosista, Haatasista, Ratisista ja Engbergeistä. Mitä me taaskaan yhdellä kovaa työtä tekevällä...
  • Pendolino
    Pendolino reacted to Kaukofani's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Olis ollut reilu 3 v lappu ulkomaanoptiolla. Kyllä tääkin nakertaa rotan lailla. Melkoista persee näyttelyä johdolta.
  • Pendolino
    Pendolino reacted to -sk-'s post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Vittu että tuntuu pahalta nähdä Iksa TPS:n väreissä.
  • Pendolino
    Pendolino reacted to wunderveba's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Kyllä korpeaa. Ilveshän tästä ei mitenkään pilalle tietenkään mene, mutta Joona Ikonen pelaajana on pysyvästi pilalla, kun mietitään...
  • Pendolino
    Pendolino reacted to toskala's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Vaikea tässä on takkia mihinkään suuntaan kääntää kun ei tiedä sitten että mikä on se ratkaiseva tekijä ollut miksi Turku eikä Ilves...
  • Pendolino
    Pendolino reacted to Matoash's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Toivottavasti tekee heti ekassa keskinäisessä hatullisen niin saa toimistossa taas pojat hymyillä
  • Pendolino
    Pendolino reacted to Vauvakannattaja's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Jumalauta tää sattuu
  • Pendolino
    Pendolino reacted to Toppapöksy's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Tätä samaa ihmettelen. 1+1 ulkomaanoptiolla olisi jo lottovoitto saada tuon tason pelaaja kiinnitettyä. Saatika se vuoden lappu jolla...
  • Pendolino
    Pendolino reacted to IhanJuniori's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Jonkun täytyisi kertoa Jalolle, Sepälle ja Tillulle, että näiden kotimaisten pelaajien palkat ovat nousussa. VITTU MITÄ PASKAA!
  • Pendolino
    Pendolino reacted to jurgen's post in the thread Joona Ikonen with Tykkää Tykkää.
    Kai ekassa kissimirri-tepsukka matsissa tehdään Joonalle tribuutti... vtu, se vasta jotakin olisikin!
Takaisin
Ylös