Käyttäjän onc viimeisin toiminta

  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    "Ihan ei oltu valmiita." - Lehtonen Ai, ei oltu vai? Miksei oltu?
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    Noh, luu jäi käteen. Eka puoliaika katastrofaalinen, valmennus ja pelaajat voi sen osalta istua videosulkeiset ja miettiä, että mikä...
  • onc
    onc reacted to TaikuriLuttinen's post in the thread TI 23.6.2026 KuPS-Ilves with Tykkää Tykkää.
    Miten voi vetää metristä 3816449 metriä yli?
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    Kalleeeeeee :(
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    Velja, ei se Raymond pelaa... Raap ja Riski tulossa sisään Hytönen ja Popo ulos
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    Mikäköhän tossa peliin valmistautumisessa vedetään vituiksi? Tämän iltainen matsi muistuttaa paljon kevään vepsu-vieraspeliä, missä...
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    Veteli vaikuttaa kentällä pelitoverien tasoon ja tekemiseen kuin Litti parhaina päivinään Suomen maajoukkueessa.
  • onc
    onc reacted to Peluuri's post in the thread TI 23.6.2026 KuPS-Ilves with Tykkää Tykkää.
    Näyttää pallon liikuttelu ja pelin rakentelu heti toimivan kun Tiitinen otettiin pois räpeltämästä.
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    No perkele! Tässähän ollaan taas mukana pelissä :D Kunnes ei enää taas ollakaan... mut nautitaan nyt hetki kun kulkee.
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    Tiitinen, Pettersson ulos Veteli, Bamba sisään Ihan järkevät vaihdot tällä kertaa. Bamba voi olla aina riski, mutta jos energisyys...
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    Otetaan toi pilkkuvihellys vastaan. Vielä voisi päästä peliin mukaan kunnolla, jos jätkiä kiinnostaa tarpeeksi.
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    Ei ollut ilmeisesti Tiitisen eka puoliaika Lehtosen mielestä vaihdon arvoinen. Jonkunlaista reagointia tauolla olisi voinut yrittää...
  • onc
    onc reacted to jokuvaa's post in the thread TI 23.6.2026 KuPS-Ilves with Tykkää Tykkää.
    Miksi vitussa Tatu menee potkimaa pallon Kirkan käsistä??
  • onc
    onc reacted to Ikurin Vire's post in the thread TI 23.6.2026 KuPS-Ilves with Tykkää Tykkää.
    Jaaha ihan Lahti pelin meno.
  • onc
    onc vastasi viestiketjuun TI 23.6.2026 KuPS-Ilves.
    Miten toikin pallo jäi maaliviivoille pomppimaan? Kirka ja Tatu, mitäs touhuutte? Ei helvetti. Nyt on matala kynnys laittaa telkkari...
Takaisin
Ylös