Käyttäjän Luikaus viimeisin toiminta

  • Luikaus
    Luikaus reacted to Pablito's post in the thread Samuli Ratinen with Tykkää Tykkää.
    @Mahonen tästäkin huhuili aiemmin, palstapoliisit kyseenalaistivat minkä kerkesivät. Ratille hyvää jatkoa, tämä kortti katsottiin niin...
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Rouhija's post in the thread Samuli Ratinen with Tykkää Tykkää.
    ipa1970 sai varmaan sydänkohtauksen kun luki uutisen. Eiköhän Ratisen uusi seura liigasta löydy. KooKoo tai Hpk.
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Toppapöksy's post in the thread Samuli Ratinen with Tykkää Tykkää.
    No, pääasia että näihin virheisiin reagoidaan eikä vaan toivota että ehkä se siitä. Siitä annan plussaa urheilujohdolle että ainakin...
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Rouhija's post in the thread Samuli Ratinen with Tykkää Tykkää.
    Menee 7. pakkina.
  • Luikaus
    Luikaus reacted to NallePuh's post in the thread Samuli Ratinen with Tykkää Tykkää.
    Naurettavaa toimintaa Tillu. Ensin teet jatkot ja sitten purat sen. Olin alusta asti sitä mieltä, että sopimus olisi pitänyt viime...
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Repomies's post in the thread Samuli Ratinen with Tykkää Tykkää.
    Ja siitä paniikista millä sitä sopimusta jatkettiin.
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Toppapöksy's post in the thread Samuli Ratinen with Tykkää Tykkää.
    Timolle sulka hattuun tästä(kin) jatkosopimuksesta. Kiitos Ratille ja tsemiä tulevaan. Nyt ehkä voi odotella vielä yhtä hyökkääjää?
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Repomies's post in the thread Maajoukkue with Tykkää Tykkää.
    https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000012046959.html Toinen juontaja Tinni Wikström kysyy, olisiko pelaajilla kappaletoivetta. Vastaus on...
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Torski's post in the thread Maajoukkue with Tykkää Tykkää.
    Enää ei olekaan yhtään paheksuntaa kuten mäntykiven kohdalla oli
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Riksu's post in the thread Samuli Ratinen with Tykkää Tykkää.
    Sopimus purettu, hyvä Timppa! Hienon jatkon solmit talvella.
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Repomies's post in the thread WHL-,OHL- ja QMJHL-sarjat with Tykkää Tykkää.
    Voipi olla että kesän aikana Ahokkaasta tulee NHL-valmentaja.
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Torski's post in the thread Maaotteluseuranta with Tykkää Tykkää.
    Karua olla viidesti finaaleissa ja hävitä jokainen niistä.
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Meklari's post in the thread Maaotteluseuranta with Tykkää Tykkää.
    Eikä muuten tule muuttumaan mihinkään. Tuohan on ollut nyt jo vuosikausia. Ei IIHF sitä muuta. Jopa olympialaiset ratkottiin 3vs3...
  • Luikaus
    Luikaus reacted to UglyHouse's post in the thread Maaotteluseuranta with Tykkää Tykkää.
    Mestaruuden pilkkaamista ratkoa finaali 3vs3 jatkoajalla, paskaa antijääkiekkoa.
  • Luikaus
    Luikaus reacted to Battery's post in the thread Maaotteluseuranta with Tykkää Tykkää.
    Haista paska. Painu helevettii.
Takaisin
Ylös