Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Keltavihreä

  1. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Sitten vielä et surkutellaan et pakit ei riittänyt. Tämmönen rosteriruikutus antaa ikäänkuin luvan esim. Soinin suorittaan nähdyllä tavalla poffeissa. Ei saakeli Soini ei ole niin huono pelaaja. Ennemminkin pitäisi miettiä syitä miksi Soini ja yleensä iso osa Ilveksen pelaajista ei suorita...
  2. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Olen varsin tietoinen että iso osa foorumista halusi pakin tänne vielä. Niin minäkin. Siihen ei silti kaaduttu. Mun mielestä huonoja tekosyitä
  3. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Tapparalla ei ollut yhtään leveämpi pakisto kuin meillä, ei sitten pätkän vertaa ja heidän sentteristönsä ei taatusti olisi riittänyt tälle foorumille,mutta silti voittivat mestaruuden.
  4. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Joka vitun joukkueen rosterissa on valuvikoja. Jokaikisessä, joka kausi on ollut ja tulee aina olemaan. Te ette vaan nää missään muussa rosterissa niitä vikoja, kuin oman joukkueen rosterissa. Te ette nää, että finaaleissa pelaa käytännössä joka vuosi ihan ripulirostereita ja sitä, että...
  5. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Nimenomaan juuri näin. Johdettiin sarjaa 2-0. Viimeinen matsi voitettu 6-0 ja kolmas matsikin pelillisesti oltiin edellä. Ni perkele, millä vitun järjellä tuo sarja hävittiin johonkin rosteriin. Kyllä se sarja hävittiin kupolin sisällä.
  6. Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

    Tosta Ilveksen alivoimasta vielä tuossa sarjassa. Sarjan edetessä Tappara juoksutti Ilveksen alivoiman pihalle rännikiekoilla, siis jumalauta rännikiekoilla. En tiedä oliko tuo Joulupukin nerokkuutta vai Ilveksen tyhmyyttä vai molempia, mutta taivun jälkimmäiseen vaihtoehtoon, koska naapuri...
  7. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Täällä on varsin "yllättäen" porukka hysteeristä ettei löydy kiekollista pankkia enää kun eletään kesäkuuta. Tämä uskomus perustuu siihen, ettei muka ikinä löydetä ketään kun jätetään muka aina joukkue vajaaksi. Nyt joukkue on tällä hetkellä oikeasti vajaa puolustuksen osalta ihan varmasti...
  8. Ilves Inside -dokumenttisarja

    En ole jaksoa katsonut vielä enkä katsoisikaan jos siinä puidaan mennyttä kautta. Mua ei mennyt kausi enää kiinnosta. Omat katseeni on tulevassa. Toki tippuminen välierissä on edelleen sen verran tuskallinen asia itelle, ettei vielä jaksa tulevakaan kausi älyttömästi kiinnostaa eikä sitä...
  9. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Pitää kuitenkin muistaa, että jäsenelle, kenen perintöä Mahonen samasta kaveriporukasta jatkaa, alkoi tulla loppu-uralla huteja
  10. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Tohon pitää toimiston sitten kerätä tai vaikka varastaa naapurin mummonkin rahat ja heittää typerät linjaukset roskakoriin siitä, ettei ulkopuolista rahoitusta oteta hankintoihin. Olis omaan silmään melko hävytön hyökkäys meillä jos Suomi saataisiin mukaan. Nyt jos koskaan tän luokan oman...
  11. Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Onkohan Ratinen nyt se sentteri Aku Rädyn tilalle
  12. Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

    Mistä tämä 300k€?
  13. Liiga 2026-27 | Runkosarja

    Huh huh mikä alku. Oliko heti 5 vierasmatsia putkeen. Tästä kun lähtee lumipalloefekti pyöriin väärään suuntaan, niin Ilves-paniikki on valmis. Pelottava on tuo alun ohjelma.
  14. Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

    Itse en ole päässyt yli Pennasesta. En oikein osaa mennä eteenpäin ite ennenkö Ilves on mestari.
  15. Jan-Mikael Järvinen

    EFM on nero. Ei Löökeä kukaan halua, kun urheilujohtajat ja skoutit lukee asiantuntevan Ilvesfoorumin kommentit Löökestä ensimmäisenä, ennenkö mitään sopimuksia alkaa tarjoileen.
Takaisin
Ylös