Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä jäämies-70

  1. jäämies-70

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Kristal Kebab, koskaan en ole itse poikennut, mutta entinen työkaveri kehui aina. Reiden vahvuinen rullakebab oli tuolle yli kaksimetriselle kaverille kuulemma riittävän iso annos, riitti vielä töihinkin evääksi.. ;) Ja mitä tuohon Artukaisten viljasiiloon tulee, ne autojonot mennentullen on...
  2. jäämies-70

    Maaotteluseuranta

    Aivan paska puhallus.
  3. jäämies-70

    Maaotteluseuranta

    Annunen ei saa kiinni silmiäänkään.
  4. jäämies-70

    Finlandia Group Ilves Launch tiistaina 26.5.2026 klo 17:00

    ”hetki vielä, ole hyvä! Jonotus maksaa mpm tai ppm. Arvioitu vastausaika noin…. Viisitoista minuuttia!”
  5. jäämies-70

    Maaotteluseuranta

    Itse en ole katsonut yhtäkään Suomen peliä kokonaan vielä, tuskin tänäänkään koska aikainen herätys. Olen havainnut itsessäni jonkinlaista kiekkoähkyä näihin maajoukkuepeleihin, ei ne enää sytytä kuin ennen. Vanhuus ei tule yksin.. ;)
Takaisin
Ylös