Kyllähän tuosta Suomen pelaamisesta näkee, että asenne ja tekeminen eivät ole 100-prosenttista, koska mieluumminhan vältettäisiin se Ruotsi puolivälierävastustajana. Ei ole oikein puhetta eikä reagointia pelaajien välillä eikä valmennuksen puolellakaan.
Kukaan ei varmasti ole ääneen sanonut...