Käyttäjän Ilvesfan viimeisin toiminta

  • Ilvesfan reacted to Bruce Wayne's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Tää mies kyllä lievittää hiukan omaa tuskaa tällä hetkellä. Pelasi kovassa paikassa miehekkäästi, jopa johtava Sihvonen kehui kaveria...
  • Ilvesfan reacted to 38 Special's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    https://www.ilves.com/ilves-jatkosopimuksiin-paavalmentaja-tommi-niemelan-ja-seitseman-pelaajan-kanssa/ Soppari jatkuu 2028. Ennen...
  • Ilvesfan reacted to ADX_03's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Tämä onkin helppoa, kun saa vetää neljällä pakkiparilla. Niskaselta erittäin vahvaa peliä jälleen kerran. Todella paljon valmiimpi...
  • Ilvesfan reacted to Hawk22's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Yhdytään kuoroon ja todetaan, että aivan loistava esitys tänään. Teki ne pienet asiat oikein, joita Soini ei pystynyt tekemään...
  • Ilvesfan reacted to Lerppu's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Olipa upea peli. Miten ihmeessä ne siellä reeneissä näkevät Soinin menevän edelle. Kalton vika varmaan tämäkin.
  • Ilvesfan reacted to Tklee's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Artulta miehekäs esitys tärkeään paikkaan.
  • Ilvesfan reacted to tynamo's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Hieno matsi Niskaselta kovaan paikkaan! Harvoja Ilveksiä, jotka tänään veti takuulla ylärajoillaan.
  • Ilvesfan reacted to Keltavihreä's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    On kyllä hyvä poika pelaamaan jääkiekkoa
  • Ilvesfan reacted to Ilveksenmiäs's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Ensikaudelle vakiorosteriin.
  • Ilvesfan reacted to Meklari's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Voi kyllä ihmetellä miten Soini pelasi sekunttiakaan. Niskanenhan on mitä tulee pelaajaprofiiliin ja pelityyliin niin miljoona kertaa...
  • Ilvesfan reacted to Paatelainen's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Suuri sankari oli kyllä. Enkä muitakaan nuoria moiti. Ei ole heidän vikanssa, että joutuvat aivan liian isoihin saappaisiin sen takia...
  • Ilvesfan reacted to Greg Stillson's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Todella hyvää suorittamista ja täytti paikkansa. Mentaalisella tasolla vahva näyttö. Edellisestä pelistä jo jokunen päivä ja kovimpaan...
  • Ilvesfan reacted to King98's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Syö Soinin kerran kerrasta tällä hetkellä. On hyvä.
  • Ilvesfan reacted to Eetu Fucking Mäkiniemi's post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    Upea peli mieheltä, rohkea, fyysinen ja varma. Hienoa että kun pelaajia tippuu nousee tälläsiä vastuunkantajia.
  • Ilvesfan reacted to -sk-'s post in the thread Arttu Niskanen with Tykkää Tykkää.
    En muista yhtään huonoa peliä Niskaselta tällä kaudella. Ensi kaudelle voi huoletta sovitella vakiorooliin puolustukseen.
Takaisin
Ylös