Käyttäjän Ilvesfan viimeisin toiminta

  • Ilvesfan reacted to Edmund Kemper's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Hassua, että nyt on ok valittaa tuomareista, mutta auta armias jos hölö huutaa jotain niin sillon hänelle pitäis viedä nessuja :D
  • Ilvesfan reacted to Toutain's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Teillä on kaks tehtävää. Toinen liittyy Saariseen ja toinen siihen, että älkää päästäkö Wrightia ihon alle. Ja näin sitten...
  • Ilvesfan reacted to ipamiäs's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Ai jumalauta mä nautin... Runkosarjassa naureskellaan kesken pelien, heitellään vähän lättyä ja tehdään pisteitä, kun lessut lapsia...
  • Ilvesfan reacted to Hampaaton ruotsalainen's post in the thread Tampereen Tappara with Haha Haha.
    Rehellisesti veikkaan, että Tappara yrittää saada Gröngorgille toimitsijakieltoa, kerta Karlssonin kanssa mentiin 3/3 ja 9/9
  • Ilvesfan reacted to Miika Lundin's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    No sepä - fokus aina seuraavaan suoritukseen, seuraavaan peliin. Eiku pärrrrkele pojjaat!! Eka lähetään porukalla juokseen hallin...
  • Ilvesfan reacted to Toutain's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    No todellakin. Oli nyt mikä tahansa temppu sitten, niin miks siellä on puoli organisaatiota riehumassa erotuomarivalmentajan kimpussa...
  • Ilvesfan reacted to toskala's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Wright nauttinee tästä tilanteesta täysin siemauksin. Ei sitä vain joka kevätkään ole tilannetta että yksi pelaaja saa koko joukkueen...
  • Ilvesfan reacted to Hampaaton ruotsalainen's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Itsekin olen kiehunut läpi sarjan lasieni läpi, mutta tämmöinen koko organisaation hyökkäys ampuu kyllä itseään jalkaan
  • Ilvesfan reacted to Miika Lundin's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Liki ainoa, millä naapuri syöksee itsensä pää edellä mestaruusjunasta tonttiin on tuo, että utj ja pelaajat kopista alkaa metsästää...
  • Ilvesfan reacted to AQ21's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Jos maailma olisi hyvä paikka niin Kerho laittaisi nuo lauluun. Valitettavasti uutisia tulee luettua niin paljon, etten siihen jaksa uskoa.
  • Ilvesfan reacted to WillieGunn's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Hölöä paljon arvosteltiin esim meidän viime pelin jälkeen, kun se mussuttaa tuomareille ;)
  • Ilvesfan reacted to King98's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Ei vittu :D hupaisaa kun mouhot raivoaa jo nyt tuolla tavoin, onhan siellä vastassa kuitenkin sääleistä noussut Hpk :) pitäsköhän pelata...
  • Ilvesfan reacted to Janko's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Voi vitun mouhot :D :D :D :D :D :D
  • Ilvesfan reacted to Kanuuna66's post in the thread Tampereen Tappara with Haha Haha.
    https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000011914465.html On ne vekkuleita. Urheilupomokin etsimässä jotain erotuomarivalmentajaa juttusille
  • Ilvesfan reacted to Tjäre-Borg's post in the thread Tampereen Tappara with Tykkää Tykkää.
    Pojat pelaa syksyllä, tosimiehet keväällä. ;)
Takaisin
Ylös