Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä #68

  1. #68

    Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

    Quenneville oli lopulta aika kesy tälläisenä maalintekijänä ja toisaalta ei häntä edes oikein osattu käyttää siinä missä isoimmat avut, eli ylivoimalla ja kyllähän pelaajan liikkeen täytyy olla parempi ollakseen hyödyksi tuossa roolissa ja että edes riittäisi luistelu päästä sinne paikoille.
  2. #68

    Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

    Eivät nämä ole pelaajatyypiltään maalintekijöitä, vaikka pääsevätkin paikoille ja sitä kautta tekevät ok määrän maaleja. Siunaantuvien paikkojen määrään nähden nämä ovat aika nallipyssyjä maalinteossa. Vaatii mm. Törökiltä melkein 5 läpiajoo ennen kuin saa yhden kaapin tehtyä.
  3. #68

    Kausiketju 2026-2027 - Mihin kissa superkaudella yltää?

    Itse en kyllä saa Ilveksen hyökkäyksestä kovinkaan monipuolista. Puhtaita maalintekijä tyyppejä ei ole lainkaan ja fyysinenkin puoli ulottuu Engbergiin ja Lanttaan. Ei ole silläkään osastolla heittää vastustajan maalin eteen juuri ketään ylivoimalla keneltä voisi siinä tulostakin odottaa...
  4. #68

    Jalkapallon arvokisat yleiskeskustelu

    Ronaldo käytännössä ahneuksissaan kyllä tuollaisen yhden huippupaikan ryösti, kun olisi voinut pallon antaa mennä toiseen aaltoon parempaan paikkaan ja itse vain blokata puolustaja, mutta täytyi saada nimee lehteen ja päästä tekemään egotuuletusta. Muutenhan mies hengaili käytännössä koko pelin...
  5. #68

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Sitä juuri, että kukaan tiedä paljonko, niin eikö ole vähän turhia tuollaiset miljoonan heitot ja tehdä sitten jonkun tuollaisen pohjalta jotain ''huhujen mukaan'' johtopäätöksiä, kun ei tuolla edes omaan silmään ole mitään huhuja, vaan juuri tuollaisia päästä heitettyjä summia heittoina ja...
  6. #68

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Aa eli ei mitään oikeata huhua, vaan randomheittoja jostain miljoonista oman pään mukaan. Toki kaikki tietää, että tappiota tulossa, mutta eipä tuolla kukaan ole mitään "tietona" jakanut omaan silmään.
  7. #68

    Boikotti Ilvesjohtoa kohtaan

    Lisätietoa huhutuista summista ja lähde?
  8. #68

    Ilveksen nykytilanne

    Kummasti se pelaajabudjetti ei siellä silti ole koskaan kärkipäätä. Jos meillä olisi tuollainen järjestely, eikä oltaisi joka vuosi ennakkosuosikki, niin johto hirtettäisi munista. Ihan turhaa minusta tätä aina nostella jonain cheatkoodina, kun sitä ei todellisuudessa koskaan käytetä...
  9. #68

    Ilveksen nykytilanne

    Näistä Lukon pohjattomista taskuista aina huudellaan, mutta samaan aikaan Lukko on uutisten mukaan ainoa joukkue, joka pudottaa pelaajabudjettia ensi kaudelle. Eikö siellä silloin aika selvä pohja ole?
  10. #68

    Ilveksen nykytilanne

    Ei tässä kai ole mitään epäselvää? Liigahan teki jo Veikkauksen kanssa monivuotisen sopimuksen arvoltaan 3-4 miljoonaa per vuosi ja sen yhteydessähän kerrottiin, että joukkueet voivat solmia myös omia yhteistyösopimuksia muiden vedonlyöntiyhtiöiden kanssa. (Ulkomuistista)
  11. #68

    LA 13.6.2026 Ilves-TPS

    Kyllä on taas väsynyt alku. Ilveksen pallollinen/syöttöpeli on kyllä aivan täyttä paskaa ja ei tunnu olevan mitään punaista lankaa. Ei tämä pelkästään pelaajamateriaalista voi johtua. Ei tämä Rantasen aikaan ollut näin helvetin tylsää ja puuduttavaa katseltavaa.
  12. #68

    Ilveksen kokoonpano 2026-2027

    Onko se sitten Ruotsissa kovinkaan yleistä muutenkaan, kun pelimäärä on 52 ottelua. Esim. Viime kaudella korkein pelimäärä oli molarilla 42 peliä ja seuraavalla 40. Top 10 pääsi 31 pelillä.
  13. #68

    Ilves mediassa

    Auttaakohan pari pelaajaa, vai tarvisikohan koutsikin vaihtaa..?
  14. #68

    Ilves ja Media

    Kauden työt tehty pojilla, nyt vaa vartoillaa puhelimen pirinää.
  15. #68

    Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

    Juu siis samoin, mutta siksi sanoinkin että ei kai nyt Tillulle siitä mitaliakaan saa, että näin ilmiselvät miinat osaa välttää.
Takaisin
Ylös