Nyt mua kyllä vähän ihmetyttää, että miksi näistä TPS-pelin soihduista harmistutaan näin melkein viikko ottelun jälkeen, vasta kun on jotain sanktioita tullut. Vaikuttaa vähän siltä, että oikein etsimällä etsitään jotain mistä kritisoida Niilon Poikia.
Tämä soihduttaminen ympäri matsin on ihan...