Jatkosoppari-Launch?

Status
Viestiketju on suljettu.
...eli kaksikosta Iksa ja Mänty, jää toinen myöhemmäksi. Toivottavasti.
Palve sitten kevväämmällä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin
Ylös