Niilon Pojat

Mä priorisoin keväällä kiekkoa ja syksyllä futista, jos menevät päällekkäin ja uskoisin olevani enemmistössä. Harmillisesti tuo Maarianhamina on jälleen kerran keväällä, eikä kesällä.
Joo uskon kyllä itekin, että oot enemmistössä ja varmasti vaikuttaa määriin, jos on playoffit käynnissä. Meinasin vain, että en usko sen silti estävän jonkin sortin presenssiä, koska futisipalaisiakin riittää nykyisin aika hyvin.
 
Joo uskon kyllä itekin, että oot enemmistössä ja varmasti vaikuttaa määriin, jos on playoffit käynnissä. Meinasin vain, että en usko sen silti estävän jonkin sortin presenssiä, koska futisipalaisiakin riittää nykyisin aika hyvin.
Juu ei varmasti estäkään, mutta yhden saatika useamman bussin reissua on varmaan mahdotonta saada tuolloin, jos Ilves pelaa välieriä tms.
 
Juu ei varmasti estäkään, mutta yhden saatika useamman bussin reissua on varmaan mahdotonta saada tuolloin, jos Ilves pelaa välieriä tms.
Toisaalta Inter-peli on toinen ottelu ja ensimmäinen away, joten intoa voi riittää siihen etenkin, jos myy ajoissa sitä. SJK-pelin aikaan ei välttämättä ole enää kiekkoa ja, vaikka olisi, niin se on niin helppo away, että luulisi porukkaa riittävän. Eniten kärsisi Mifk ja se nyt, vaikka onkin lauantaina tuskin siltikään nyt huhtikuussa suurta porukkaa keräisi ilman kiekkoakaan.
 
Olisi kyllä niin meidän tuuria, että kun kerrankin saataisin saari away lauantaille, niin silloin pitää velvollisuudesta raahautua jonnekin vitun Niiralan Monttuun katsomaan, kun Ipa ottaa pleijareissa anneliin 4-0 :D

Muuten kyllä uskomattoman kiimainen otteluohjelma. Tulee kovaa rallia kesällä!
 
Olisi kyllä niin meidän tuuria, että kun kerrankin saataisin saari away lauantaille, niin silloin pitää velvollisuudesta raahautua jonnekin vitun Niiralan Monttuun katsomaan, kun Ipa ottaa pleijareissa anneliin 4-0 :D

Muuten kyllä uskomattoman kiimainen otteluohjelma. Tulee kovaa rallia kesällä!
Hyi saatana. Tuli vähän oksennusta suuhun, kun muistui mieliin parin viime kevään Niiralan Montun reissut o_O:D
 
Hyi saatana. Tuli vähän oksennusta suuhun, kun muistui mieliin parin viime kevään Niiralan Montun reissut o_O:D
Risto Jalo teki diilin itse Saatanan kanssa keväällä 1985, kun palasi jalka paketissa kaukaloon ratkaisemaan mestaruuden. Meidän pitää kärsiä.

Rantasen ja Takkulan lähdöistä päätellen kirous ulottuu nykyään myös futiksen puolelle, mutta ainakin on viikonloppupelejä ja kivoja vierasreissuja!
 
Olisi kyllä niin meidän tuuria, että kun kerrankin saataisin saari away lauantaille, niin silloin pitää velvollisuudesta raahautua jonnekin vitun Niiralan Monttuun katsomaan, kun Ipa ottaa pleijareissa anneliin 4-0 :D

Muuten kyllä uskomattoman kiimainen otteluohjelma. Tulee kovaa rallia kesällä!
Et sä nyt saariawaytä jätä Niiralan montun takia väliin? :D Toisaalta ymmärrän tuon velvollisuuden tunteen mutta lentäisi kyllä oksennus jos miettisinkään vaihtaa lutuurimatkan Niiralan monttuun.
 
Olisi kyllä niin meidän tuuria, että kun kerrankin saataisin saari away lauantaille, niin silloin pitää velvollisuudesta raahautua jonnekin vitun Niiralan Monttuun katsomaan, kun Ipa ottaa pleijareissa anneliin 4-0 :D

Muuten kyllä uskomattoman kiimainen otteluohjelma. Tulee kovaa rallia kesällä!
EI.ENÄÄ.KOSKAAN.KUOPIOON.:D
 
Et sä nyt saariawaytä jätä Niiralan montun takia väliin? :D Toisaalta ymmärrän tuon velvollisuuden tunteen mutta lentäisi kyllä oksennus jos miettisinkään vaihtaa lutuurimatkan Niiralan monttuun.
En missään nimessä vapaaehtoisesti, mutta kyllä se mulla menee ihan säännönmukaisesti niin, että keväällä priorisoidaan kiekko ja syksyllä futis. Helvetisti mieluummin siis lähtisin kiimareissulle saarelle, mutta ei tämä homma ole enää vähään aikaan ollut mitään kivaa, vapaaehtoista harrastusta, vaan pakottavaan velvollisuuden tunteeseen perustuva elämäntapa. Tämän takia vituttaa jo etukäteen, että edellä mainitulla tavalla TULEE käymään :D
 
Kattelin otteluohjelmaa ja pisti silmään toi la 30.5 lahi-Ilves noin isompaa reissua ajatellen. Ihan vaan vinkkinä sinne Niilojen suuntaan;)
Jokaiseen mennään isosti ;) ei mutta pohditaan vierasreissuja kyllä perinpohjasesti taustoilla ei siitä huoli. Upee kausi edessä!
 
Huhtikuussa kaikki saarelle! Niin hataralla pohjalla toi saarelaisten toiminta on, että jokainen kausi voi olla viimeinen mahdollisuus. Etenkin nyt kun matshi pelataan lauantaina.

Viimeistään tammikuussa lähtee todennäköisesti reissu varaukseen. Otan mielellään matkavinkkejä vastaan ainakin siihen asti. Täytyy tunnustaa etten ole koskaan käynyt Ahvenanmaalla :D
 
Huhtikuussa kaikki saarelle! Niin hataralla pohjalla toi saarelaisten toiminta on, että jokainen kausi voi olla viimeinen mahdollisuus. Etenkin nyt kun matshi pelataan lauantaina.

Viimeistään tammikuussa lähtee todennäköisesti reissu varaukseen. Otan mielellään matkavinkkejä vastaan ainakin siihen asti. Täytyy tunnustaa etten ole koskaan käynyt Ahvenanmaalla :D
Lauantaiaamuna klo 5:50 lähtevällä junalla Turkuseen ja sieltä kaheks saapuvalla laivalla Maarianhaminaan. Seuraavana päivänä takaisin. 29 € laivat ja junat 10-20 € vielä tässä vaiheessa. Aika raffi reissu siis sinänsä, mutta varmasti sen arvoinen ja ei ole hinnalla pilattu matkat. Iltapeli, joten pakko siis yöpyä.

Toisaalta voi myös mennä edeltävänä iltana, jos löytää jonkun hotellin, jossa on respa auki 12 jälkeen :D
 
Takaisin
Ylös