jokuvaa
Luottopelaaja
- Viestejä
- 4 873
Joo uskon kyllä itekin, että oot enemmistössä ja varmasti vaikuttaa määriin, jos on playoffit käynnissä. Meinasin vain, että en usko sen silti estävän jonkin sortin presenssiä, koska futisipalaisiakin riittää nykyisin aika hyvin.Mä priorisoin keväällä kiekkoa ja syksyllä futista, jos menevät päällekkäin ja uskoisin olevani enemmistössä. Harmillisesti tuo Maarianhamina on jälleen kerran keväällä, eikä kesällä.