Niilon Pojat

Libero

Rivipelaaja
Viestejä
11
Kysytään vaikka tässä topicissa, kun Tammisaaressa ilmeisesti päästään pelaamaan sunnuntaina ja olisi uusi vieraskohde. Jos tuonne lähtisi katsomaan ottelua, niin onko tietoa, onko otteluun mitään erillistä lipunmyyntiä vieraskannattajille tai vieraskatsomoa?
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 852
onko tietoa, onko otteluun mitään erillistä lipunmyyntiä vieraskannattajille tai vieraskatsomoa?
Vähän samaa olen tutkaillut. Ainakin joukkueen nettisivujen perusteella näyttäisi oleva oma katsomolohko vieraskannattajille (B).

centrumplanKarta_oversikt-768x564.jpg
 

jokuvaa

Rivipelaaja
Viestejä
79
Kysytään vaikka tässä topicissa, kun Tammisaaressa ilmeisesti päästään pelaamaan sunnuntaina ja olisi uusi vieraskohde. Jos tuonne lähtisi katsomaan ottelua, niin onko tietoa, onko otteluun mitään erillistä lipunmyyntiä vieraskannattajille tai vieraskatsomoa?
Miten ajattelit muuten sinne saapua? Omalla autolla? Itse katoin kanssa, miten pääsisi sinne Helsingistä ja tulisi aika kiire pelin jälkeen asemalle.
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
827
Miten ajattelit muuten sinne saapua? Omalla autolla? Itse katoin kanssa, miten pääsisi sinne Helsingistä ja tulisi aika kiire pelin jälkeen asemalle.
Eipä tuolta taida pelin jälkeen julkisilla päästä mihinkään suuntaan, ainakin jos haluaa pelin loppuun asti katsoa. Melkeinpä pakko mennä omalla autolla, jos haluaa vielä ennen maanantaita kotiin.
 

jokuvaa

Rivipelaaja
Viestejä
79
Eipä tuolta taida pelin jälkeen julkisilla päästä mihinkään suuntaan, ainakin jos haluaa pelin loppuun asti katsoa. Melkeinpä pakko mennä omalla autolla, jos haluaa vielä ennen maanantaita kotiin.
Kyllä se mulle tällaista ehdottaisi:
 

Liitteet

  • IMG_9117.png
    IMG_9117.png
    135,6 KB · kertaa luettu: 59

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 852
Itsellä on vielä vähän äitienpäivään liittyvät neuvottelut kesken. :D

Harkinnassa on pähkähullu suunnitelma katsoa samalla vierasreissulla Kansallisen Liigan ottelu HJK–Ilves klo 14.00 Boltilla ja Veikkausliigan ottelu EIF–Ilves klo 18.30 Tammisaaressa. Reissu täytyisi tehdä omalla autolla, mutta se olisi kuitenkin aikataulun puolesta jopa mahdollinen.
 

jokuvaa

Rivipelaaja
Viestejä
79
Eikö peli ala klo 18.30? Voi tulla aika hoppu ehtiä klo 20.32 lähtevään junaan. Vissiin 10-15 minuutin kävelymatka stadionilta rautatieasemalle.
Joo siis sitä sanoinkin tuossa ylempänä, että periaatteessa ehtisi, mutta käytännössä varmaankin vaatisi lopun katsomista Ruudusta juostessa asemalle. Kallistumassa sen puoleen, ettei olisi sen arvoista.
 

Libero

Rivipelaaja
Viestejä
11
Tuli selvitettyä asia, ja tosiaan Tammisaaressa on varattu oma katsomonosa vieraskannattajille, mutta erillisiä lippuja ei ole, vaan tavallisella lipulla pääsee myös vieraskatsomoon.

Toivottavasti muitakin näkyy paikalla, vaikka ajankohta on tosiaan hieman haastava.
 
Ylös