Ilveksen sopimusjulkistukset kesällä 2024

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Joo. Itekkin näkisin et Parikka tällä hetkellä saattaa olla vasta jopa 7. pakki
Mistä tahansa. Siis absoluuttisen mistä tahansa vetoa, että Parikka ei todellakaan ole meidän seiskapakki.

Tulee olemaan TOP4 eniten pelaava puolustaja.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 643
Parikka > Rautanen.

Rautanen saa varmasti reilun näytönpaikan, mutta lähtökohtaisesti seiskapakiksi. Itse lähtisin näillä pareilla:
Friman - Pelli
Parikka - Gazda
Utunen - Latvala
Rautanen (Soini)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 637
Parikka > Rautanen.

Rautanen saa varmasti reilun näytönpaikan, mutta lähtökohtaisesti seiskapakiksi. Itse lähtisin näillä pareilla:
Friman - Pelli
Parikka - Gazda
Utunen - Latvala
Rautanen (Soini)
Toivottavasti tosiaan Parikka-Latvala parivaljakko erotetaan.

Parikka kärsi ihan helvetisti Latvalan ”kiekollisesta” annista.

Jos tuo pari on edelleen yhdessä, alan oikeasti epäillä ”Saarisen Passon” antia tälle pumpulle.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 936
Mistä tahansa. Siis absoluuttisen mistä tahansa vetoa, että Parikka ei todellakaan ole meidän seiskapakki.

Tulee olemaan TOP4 eniten pelaava puolustaja.
Voi hyvin olla meiän top4 pakki. En mä vetoa lähe lyömään. Ei mulla niin vahva mielipide ole niinkuin kirjoituksestanikin voi päätellä. Mulle on ihan sama muutenkin missä järjestyksessä meiän pakit on.

Edit. Viime kaudella Parikka oli näköjään meidän kutospakki peliajoissa mitattuna. Toki edellä Lancaster joka poistui kesken kauden. Toisaalta takana oli Pelli jonka uskon ohittavan Parikan peliajoissa ensi kaudella.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Toisaalta takana oli Pelli jonka uskon ohittavan Parikan peliajoissa ensi kaudella.
Juu tämä on hyvin helppo ennustaa. Pellin peliaika tulee nousemaan paljon viime kaudesta ja hyvä näin.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 889
On tää jotenkin tragikoomista, että nykyään nämä DEL:t ja Extraliigatkin pyyhkii Liigalla lattiaa maksukyvyssä. Ja monessa kohtaa varmaan kiinnostavuudessakin.

Onkohan tälle tehtävissä enää mitään? 16 joukkueen Liiga ei ainakaan paranna asiaa. Suomen verotusta tuskin saa helpotettua urheilijoiden suuntaan. TV-sopimus tuskin nykyisestä paranee. Vähän lohduton on tilanne.
Haapala on huono esimerkki kun mm. molemmat Tamperelaiset ovat sanoneet ei. Muuten aiheellinen huoli, jota on käsiteltykin muissa ketjuissa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 145
Haapala on huono esimerkki kun mm. molemmat Tamperelaiset ovat sanoneet ei. Muuten aiheellinen huoli, jota on käsiteltykin muissa ketjuissa.
Joo en suoraan Haapalaa tarkoittanutkaan tässä. Tuli vaan sopivasti mieleen tuossa yhteydessä.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 878
Viime kaudella Parikka oli näköjään meidän kutospakki peliajoissa mitattuna. Toki edellä Lancaster joka poistui kesken kauden. Toisaalta takana oli Pelli jonka uskon ohittavan Parikan peliajoissa ensi kaudella.
Jos laskee Lancasterin ja Nikun erikseen. Koska kuitenkaan he eivätkä he pelanneet peliäkään samaan aikaan, niin käytännössä Parikka oli peliajassa viides.
 
Ylös