Jordan George

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vs: Jordan George

-mesag sanoi:
munkkipossu sanoi:
"Pelasin koko yliopistourani laiturina, mutta jos valmennus näkee minun hyödyttävän joukkuetta enemmän keskellä, niin olen valmis siihenkin."

Tässäkö Ilveksen ykkössentteri 2013-2014?
Eikai Georgea ole missään vaiheessa hankittu sentteriksi?

Sitähän tässä varmaan kaikki toivoo, että näin ei olisi ;)
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
Vs: Jordan George

Ilveksessä tuntuu kyllä olevan vallalla omituinen kulttuuri, jossa jokaisesta laiturista yritetään väkisin vääntää sentteriä.
 

Topi

Guest
Vs: Jordan George

Ilveksenmiäs sanoi:
Ilveksessä tuntuu kyllä olevan vallalla omituinen kulttuuri, jossa jokaisesta laiturista yritetään väkisin vääntää sentteriä.

Onko tällaista informaatiota tullut Ilveksen valmentajilta? Itse en ainakaan ole huomannut!
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Jordan George

Topi sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Ilveksessä tuntuu kyllä olevan vallalla omituinen kulttuuri, jossa jokaisesta laiturista yritetään väkisin vääntää sentteriä.

Onko tällaista informaatiota tullut Ilveksen valmentajilta? Itse en ainakaan ole huomannut!
Itsekään en kyllä usko hetkeäkään, että Tuokkola peluuttaisi umpilaituria keskellä. Edesmenneessä pitkä päätyyn ja perään -kiekossa sillä ei tietenkään ollut edes samanlaista merkitystä...
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
Vs: Jordan George

Ilveksessä, tuntuu ja kulttuuri.. ehkä Tuokkola tuo tullessaan toisenlaisen ajattelun.
Onhan meille raahattu monta " pystyy pelaamaan myös sentterinä " miestä kokeilemaan ja laitureita istutettu keskelle.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Jordan George

munkkipossu sanoi:
"Pelasin koko yliopistourani laiturina, mutta jos valmennus näkee minun hyödyttävän joukkuetta enemmän keskellä, niin olen valmis siihenkin."

Tässäkö Ilveksen ykkössentteri 2013-2014?

Tarkoitat tuon varmaan ivallisesti tai sarkastisesti, mutta tosiasiassa tässä on Ilveksen kahden viikon halpa try-out laituri/sentteri.
 

Lassi_p

Rivipelaaja
Viestejä
92
Vs: Jordan George

Battery sanoi:
munkkipossu sanoi:
"Pelasin koko yliopistourani laiturina, mutta jos valmennus näkee minun hyödyttävän joukkuetta enemmän keskellä, niin olen valmis siihenkin."

Tässäkö Ilveksen ykkössentteri 2013-2014?

Tarkoitat tuon varmaan ivallisesti tai sarkastisesti, mutta tosiasiassa tässä on Ilveksen kahden viikon halpa try-out laituri/sentteri.

Jos kaveri ITSE kokee että hänellä on valmiudet pelata myös sentterinä niin sehän on vain positiivista. Antaa valmennukselle enemmän vaihtoehtoja ja helpottaa Ilveksen muuten melkoisen huonoa sentteritilannetta, jos George muuten täyttää häneltä odotettavat vahvistuksen kriteerit.

Kauhea poru ja ivallinen valitus alkaa heti kun käy selville että kaverihan voi pelata myös sentterinä.

Onkos jollain tietoa onko George pelannut harjoituksissa keskellä vai laidasssa?
 

Carl Sars

Rivipelaaja
Viestejä
94
Vs: Jordan George

Lassi_p sanoi:
Onkos jollain tietoa onko George pelannut harjoituksissa keskellä vai laidasssa?

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta muistaakseni eilen pelasi vasemalla laidalla. Sentterinä oli Asplund ja oikealla laidalla Keränen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 109
Vs: Jordan George

Nyt sarkasmi ja huumori pannaan.. Ilvesfoorumilla on menossa sellaiset menkkaränkkäviikot, että kaikki on kuoleman vakavaa.

Joo.. hyvä että on monipuolinen pelaaja...
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 638
Vs: Jordan George

Ei tullut sopimusta.

http://ilves.com/?p=13746
 
Ylös