Jesper Mattila

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Tällä hetkellä on sopimukset Frimanin, Gazdan, Latvalan, Parikan, Pellin ja Soinin kanssa. Kuka se kuudes kova pakki on, jos/kun Soinia ei vielä siihen lasketa?
Utunen.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 337
Julius meni Tapparaan kun tarjosivat enemmän, Jesper kirjoitti jatkot KalPaan ja Järvinen tarjosi itseään Ilvekselle, mutta Ilves kieltäytyi kauniisti (onneksi)

Löytyykö muita?
Onnesta en tiedä, eikä tiedetä lopputulemia koskaan mutta itse olisin mieluummin ottanut Järvisen kun Borgin.

Tämä minun omassa fantasiamanageripelissä oman pääni sisällä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 848
Eikö Tillu ole jo toiminnallaan osoittanut ettei ex-ilvesläisillä ole tulemista takaisin
Niko Peltola, Ville Kolppanen, Lassi Thomson, Ville Meskanen (kahdesti), Matias Myttynen, Juuso Pulli, Marko Anttila, Jyrki Jokipakka, Daniel Gazda. Lisäksi lainalle Juuso Välimäki ja Joona Koppanen. Ilves-kasvateista, joilla ei Ilveksessä Liigapelejä ollut on tullut myös Erik Ahopelto ja Anssi Salmela.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 664
Niko Peltola, Ville Kolppanen, Lassi Thomson, Ville Meskanen (kahdesti), Matias Myttynen, Juuso Pulli, Marko Anttila, Jyrki Jokipakka, Daniel Gazda. Lisäksi lainalle Juuso Välimäki ja Joona Koppanen. Ilves-kasvateista, joilla ei Ilveksessä Liigapelejä ollut on tullut myös Erik Ahopelto ja Anssi Salmela.
Oskari Laaksonen voidaan lisätä listaan, mutta kun meillä oli pakisto täynnä niin päätyi Luleån paitaan.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 540
Onnesta en tiedä, eikä tiedetä lopputulemia koskaan mutta itse olisin mieluummin ottanut Järvisen kun Borgin.

Tämä minun omassa fantasiamanageripelissä oman pääni sisällä.
Tuskin Järvinen ja Borg on toistensa vaihtoehtoja edes, kun täysin eri roolin pelaajat. Borg on lähtökohtaisesti nelossentteri ja tuohon vielä yksi tasokas sentteri pakko tulla edelle, joka profiililtaan todennäköisesti muutakuin mitä Järvinen edustaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 337
Tuskin Järvinen ja Borg on toistensa vaihtoehtoja edes, kun täysin eri roolin pelaajat. Borg on lähtökohtaisesti nelossentteri ja tuohon vielä yksi tasokas sentteri pakko tulla edelle, joka profiililtaan todennäköisesti muutakuin mitä Järvinen edustaa.
Toivotaan. Toistaiseksi Borg on paperissa kolmosen keskellä.
 
Ylös