Ilvesfoorumi -Gaala 2024

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 103
Samaa mieltä, nyt vaan tuntuu että jääkiekkokauden lopun aiheuttama masennus tappoi aika monelta innostuksen tällasiin hassutteluihin. Helvetin hyvä idea kuitenki!
Joo tämähän sai ideansa legendaarisessa kipinäketjussa, kaikki oli vielä ihan hyvin silloin! :D
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 435
Ja nyt jaetaan se tärkein palkinto: Pleksienheiluttaja memorial cup.
"Annetaan foorumilaiselle, jolla ei ole koskaan mitään aisaa tai muutakaan suurta tuotosta foorumille"

Ja sen voittaa..... MINÄ!
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 343
Sen verta otan koko syysteemiin kantaa, että toivoisin jatkossa pelkkiä positiivisia "palkintoja". En näe järkeä, että joku kirjoittaja "haukutaan" pystyyn, vaikka saattaakin tuoda isoa tuotosta foorumille.
Oliko nyt sellasia? Mä ainakin otin esim. sen mihin sut tägäsin, eli Tuuliviirin sellasena hauskana kun tunteet eli laidasta laitaan.

Mutta en oo keskittyny tähän gaalaan tarpeeksi tietääkseni jos jossain kategorioissa on ollut sellaista panettelua.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 103
Oliko nyt sellasia? Mä ainakin otin esim. sen mihin sut tägäsin, eli Tuuliviirin sellasena hauskana kun tunteet eli laidasta laitaan.

Mutta en oo keskittyny tähän gaalaan tarpeeksi tietääkseni jos jossain kategorioissa on ollut sellaista panettelua.
Niin ei tuossa ole mielestäni kuin tuuliviiri ja mielensäpahoittaja sellaisia, nekin positiivisesti mietittynä :) huumoria!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 502
Foorumilaiset äänestämässä.
e33.jpg
 
Ylös