Tai sitten oikeasti siellä keskitytään pelaamiseen eikä muun muassa hauskoihin somekampanjoihin.
Niin, no. Mielestäni Ilveksen sometiimi hoiti hommansa hyvin, eikä siellä mitään ylilyöntejä ollut. Toisin kun taisi Tapparalla olla, mutta ne nyt on vaan jäljessä tässä hommassa. Menestystä kun tulee, voi keskinkertainen markkinointi ja somehommakin toimia. Tai se heidän homma toimii ehkä just vähän varttuneemmalle väelle ja yritysten edustajille. Eli sopivan massaan hukkuvaa.
Tietty nää Tapparan ”we don’t care” ja ”me ei kumarreta ketään, me ollaan Tappara” jutut nyt vähän koittaa olla enemmän jotain, mutta menee omaan makuun jo ylimielisyyden puolelle. Kaikki putket loppuu aikanaan, sitä odotellessa .
Tällä somehommalla ei myöskään ole mitään tekemistä sen pelaamisen kanssa. Markkinointi on ihan oma hommansa, kuten varmasti tiedät. Parhaassa tapauksessa se silti voi auttaa sitä pelaamista, jos saa hyvän meiningin niin katsomoon kun muutenkin kannattajille.